Mogelijkheden:

Je kunt bij mij terecht voor verschillende administratieve taken. o.a. ondersteuning inkoop/verkoop maar ook het opzoeken en verwerken van informatie, orde scheppen en ondersteuning in de dagelijkse email en telefoon verkeer. Of heb je achterstallige administratie? Help ik je zo doorheen.

Mijn ervaringen kun je vinden in mijn CV

 

 

Programma's :

De programma's van office gebruik ik regelmatig en kan daar goed mijn weg in vinden. Het ERP systeem Ridder en Ridder IQ hebben voor mij weinig geheimen. Gmail, Outlook, Skype, Teams, Zoom gebruik ik vaak om te communiceren met klanten. Tijdens een aantal opdrachten werkte ik met SAP. Werken met een nieuw programma vind ik een leuke uitdaging en ik ga net zo lang door tot ik weet hoe het werkt. 

 

Inwerken:

Wil je graag gebruik maken van mijn diensten maar is het inwerken niet mogelijk op afstand, geen probleem. In overleg kan ik een aantal dagen op kantoor aanwezig zijn voordat ik mijn werk virtueel voortzet. Indien gewenst kom ik ook af en toe op kantoor langs.

Uren:

Of het nu gaat om eenmalig een aantal uur of om een aantal uren per week, er is veel mogelijk. Ik werk niet met een vast uurtarief. Eenvoudigweg omdat het ene werk niet te vergelijken is met het andere werk. Ik hanteer scherp concurrerende prijzen.

 

Kennismakingsgesprek:

Wil je meer over mij weten en kijken of we een klik hebben? dan plannen we een kennismakingsgesprek in. Dat kan via de telefoon, Zoom, Teams of Skype. Natuurlijk is het kennismakingsgesprek gratis en vrijblijvend.